top of page

ŚWIĄTECZNY KIERMASZ - POMOC PARTNEROWI 3LO Z EKWADORU. PROJEKT “ROZMAWIASZ–POMAGASZ”, pon.,12.12.

W poniedziałek, 12 grudnia zapraszamy do spróbowania ekwadorskiego przysmaku bożonarodzeniowego - anyżowo-miodowych Los buñuelos de Navidad ecuatorianos,

jak również zakupu innych słodkości hiszpańskich – ciasteczek los churros, babeczek las magdalenas itd. Podczas kiermaszu będzie można także posłuchać najnowszych przebojów muzycznych z krajów hiszpańskiego obszaru językowego.


Wybrani uczniowie j. hiszpańskiego naszego liceum uczestniczą w hiszpańskojęzycznym projekcie edukacyjnym Rozmawiasz – Pomagasz Hablas - Ayudas, w ramach którego w tegorocznej edycji realizujemy lekcje online z zaprzyjaźnioną szkołą z Amazonii w Ekwadorze – „Juan Tanca Marengo”. Poznajemy się i rozwijamy językowo oraz kulturowo prezentując historię, geografię, muzykę i sport naszych krajów, wymieniamy się filmikami prezentującymi nasze regiony oraz szkoły. Projekt realizowany jest wspólnie z Fundacją GoodNetwork.To właśnie uczniowie z ekwadorskiego zespołu przekazali nam przepis na buñuelos ecuatorianos. Mówią, że są tak pyszne, że nic, tylko "palce lizać" czyli están para chuparse los dedos.

Zapraszamy wszystkich do udziału w kiermaszu organizowanym w ramach tego projektu na rzecz społeczności naszych ekwadorskich partnerów, którzy z powodu kryzysu w ich kraju doświadczają trudności w kontynuowaniu nauki na specjalności szycie artystyczne. Zbieramy środki na uzupełnienie ich wyposażenia szkolnego – maszyny do szycia oraz tkanin. Pomóżmy im w zdobyciu wymarzonego zawodu!

¡Hasta el lunes! (=Do zobaczenia w poniedziałek)




Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

KANGUR 2024

Dnia 21 marca (czwartek) 2024 roku o godzinie 9.00 odbędzie się Międzynarodowy Konkurs „Kangur Matematyczny”. Głównym jego celem jest szeroka popularyzacja matematyki. W konkursie mogą uczestniczyć ws

List otwarty do Rodziców

Serdecznie zachęcamy Rodziców do zapoznania się z listem otwartym dotyczącym uczestnictwa naszej szkoły w „Narodowym Programie Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021 – 2025” oraz wpływie czytelnictwa n

bottom of page