logotype
image1 image1 image1

Aktualności

Szkolny konkurs wiedzy o Hiszpanii

Szkolny konkurs wiedzy o Hiszpanii w

roku szkolnym 2021/2022

España – Te conozco bien.

Termin 26.05.2022, godzina 11:00 sala nr 3

Szczegóły: POBIERZ

Wycieczka kl. 1E i 3A do Gdańska

Dnia 27.04.2022 odbyła się wycieczka do Gdańska. Wzięli w niej udział uczniowie klas 1E i 3A pod opieką nauczycieli Doroty Burzych, Agnieszki Adamskiej i Anity Kaczmarek. Spod szkoły wyjechaliśmy o godzinie 7:00, podróż była dość długa ale przyjemna. Na miejscu naszą pierwszą atrakcją było zwiedzanie muzeum II wojny światowej. Zwiedzanie odbywało się z przewodnikiem, który opowiadał nam o eksponatach w języku angielskim. Po zwiedzaniu muzeum mieliśmy godzinę czasu wolnego. Następną atrakcją było Olivia Garden oraz wejście na samą górę Olivia Tower. Na koniec dnia pojechaliśmy na plażę. Wszyscy byliśmy bardzo zadowoleni z wyjazdu i dobrze go wspominamy.

Święto Konstytucji 3 Maja

Poczet sztandarowy naszej szkoły uczestniczył w uroczystości patriotycznej upamiętniającej 231. rocznicę uchwalenia Konstytucji 3 Maja.

20220503 115842

FB IMG 1651588684521

2 maja - Dzień Flagi Rzeczypospolitej Polskiej

FB IMG 1651588671603

Uroczyste wręczenie świadectw maturzystom

W dniu wczorajszym tj. 28 kwietnia nasi tegoroczni maturzyści odebrali świadectwa ukończenia szkoły. Życzymy im wielu dalszych sukcesów, a w szczególności powodzenia na egzaminie maturalnym!

Fotorelacja z tego wydarzenia dostępna jest na stronie:

Express Bydgoski

Wieczór z matematyką

8 kwietnia tegoroczni maturzyści spotkali się z nauczycielkami matematyki, aby przygotować się do egzaminu maturalnego.
Wieczór z arkuszem maturalnym przy smacznej pizzy pozwolił utrwalić zdobytą wiedzę.
Pozostaje nam życzyć świetnych wyników na maturze!

Życzenia Świąteczne

Uczniom, ich Rodzicom, Absolwentom oraz Przyjaciołom szkoły życzymy, aby czas świąt był okazją do odpoczynku i zadumy, a także wypełniał Wasze serca nadzieją i dodawał sił, tak byście mogli zrealizować wszystkie swoje plany.

Dyrekcja oraz Grono Pedagogiczne

36451471 l 1024x683

WIECZÓR Z MATEMATYKĄ

W piątek 8 kwietnia 2022r. zapraszamy uczniów klas maturalnych na WIECZÓR Z MATEMATYKĄ.
W godzinach 18:00 - 22:00 będziemy rozwiązywali przykładowy arkusz maturalny z matematyki.
Serdecznie zapraszamy :)

Podkategorie

2022  III LO  globbers joomla template

Zgodnie z definicją danych osobowych zawartą w Ogólnym Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych 2016/679 (RODO), wizerunek jest uznawany za daną osobową, dlatego też podlega ochronie na zasadach zawartych we wskazanym akcie prawnym. Jeżeli na stronie internetowej: http://www.3lo.bydgoszcz.pl oraz stronach jej podległych, znajduje się zdjęcie z Twoim wizerunkiem, zamieszczone wbrew Twojej woli prosimy o kontakt na adres email: zso03@edu.bydgoszcz.pl ze wskazaniem zdjęcia do usunięcia.